روش تشخیص جنس لباس درخریداینترنتی

  • درباره فروشنده تحقیق کنید: بهترین روش برای جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی و خرید ناموفق این است که قبل از خرید، درباره فروشنده و فروشگاه اینترنتی تحقیق کنید. فروشگاه باید دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد. نماد اعتماد الکترونیکی یک نشان ملی است که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت به کسب‌وکارهای اینترنتی که شرایط لازم را دارند، اعطا می‌شود.
  • گول قیمت پایین را نخورید: لباس‌هایی با قیمت بسیار پایین بدون تردید از کیفیت خوبی برخوردار نیستند.
  • قبل از خرید، توضیحات محصول را به‌دقت مطالعه کنید: توضیحات محصول معمولا اطلاعاتی درباره جنس پارچه، درصد ترکیب الیاف و سایر ویژگی‌های لباس ارائه می‌دهد.
  • به تصاویر محصول توجه کنید: تصاویر محصول حاوی اطلاعاتی درباره بافت، رنگ و کیفیت لباس هستند. به‌دنبال تصاویری باشید که واضح و روشن باشند و از زوایای مختلف گرفته شده باشند. روی جزئیات مانند دوخت، درز و بافت پارچه زوم کنید. اگر تصاویر تار، کم نور یا فاقد نمای نزدیک هستند، این احتمال وجود دارد که فروشنده از کیفیت محصول اطمینان ندارد.
  • نظر کاربرانی که قبلا لباس مورد نظر شما را خریداری کرده‌اند، بخوانید: بخش نظرات هر وب‌سایت در اختیار شما اطلاعات مفیدی درباره کیفیت پارچه و همچنین راه‌هایی برای تشخیص انواع پارچه نخی و دیگر پارچه‌ها، قرار می‌دهد. نظرات مثبت و منفی را بخوانید تا دیدگاهی متعادل داشته باشید. موضوعاتی که در نظرات چندین مرتبه تکرار شده‌‌اند، مانند شکایات درباره دوام و کیفیت پارچه یا مشکلات مربوط به سایز اطلاعات مفیدی به شما می‌دهند

fereshteh وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *